تبلیغات

مشکل در هنگام ورود به SMC

در صورتی که هنگام ورود به Frontend با پیغام هايی مطابق شکل زیر مواجه شديد، مراحل توضیح داده شده را بررسی نمایید:

avira smc port 7000 error

Access denied -
The connection to the server couldn’t be established on port 7000 . Please verify your network settings-

1- ابتدا چک نمایید نام کاربری و رمز عبور صحیح می باشد (بزرگ و کوچک بودن کاراکترها در رمز عبور مهم می باشد)
2- KB-01 را انجام دهيد و سپس اطمينان حاصل كنيد كه سرويس Avira Security Management Center Server اجرا شده است. در صورتيكه سرويس مذكور اجرا نمي شود با بخش پشتيباني شركت تماس حاصل نماييد و يا SMC Server را مجددا نصب كنيد.
3- يادآوري مي‌شود كه مي‌توان برنامه Frontend را هم روي سرور و هم سيستم ديگري نصب كرد. توجه نمایید که گزینه Local Computer در هنگامی که به صورت فیزیکی پشت سرور آویرا قرار دارید فعال گردد ، و در هنگامی که میخواهید از سیستم دیگری که برنامه Frontend را روی آن نصب نموده اید به صورت Remote به SMC Server متصل شوید، گزینه Remote Computer را انتخاب كرده و در کادر روبروی آن نام و یا آدرس IP کامپیوتر مقصد را مشخص کنید.
4- جهت عيب يابي، frontend را بر روي يك سيستم ديگر نصب كرده و از راه دور به SMC وصل شويد.
5- هنگامی که قصد ورود به Frontend را دارید، در مرحله وارد کردن نام کاربری و رمز عبور در قسمت پایین سمت راست گزینه Settings را انتخاب نمایید ، تنضيمات پيش فرض به صورت شكل زير است:

avira smc proxy settings frontend

 

 

شرکت انگیزه نگار خاوران تمامی مصوبات کمیسیون 90 سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیوئی را قبول می دارد و نسبت به آن متعهد می باشد